پيام تبريك نوروزي مدير عامل شركت تعاوني فني و مهندسي تعميرات انتقال نيروي البرز شمال
 
جهان از باد نوروزی جوان شد                                         زهی زیبا که این ساعت جهان شد
شمال صبحدم مشکین نفس گشت                                       صبای گرم رو عنبر فشان شد
تو گویی آب خضر و آب کوثر                                          ز هر سوی چمن جویی روان شد
با استعانت از خالق هستی، فرا رسیدن بهاران شکوهمند که امسال با عطر بوی یاس نبوی معطر گردیده و سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال همکاری های گسترده دولت و ملت با شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی ناميده شده را به شما دوستان عزيز تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.
سعي ما بر اين است تا در راستاي فرمايش معظم له، بيش از گذشته شاهد همدلي و همزباني در بين سهامداران و مجموعه همکاران سخت کوش و پر تلاش  و مسولین محترم شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال باشیم.  
خدا را شاکرم از نعمت وحدت و همدلی که به مجموعه ما ارزانی داشت و ثمره صعه صدر ، آرامش و اعتماد متقابل بین مجموعه شرکت منجر به تسویه حساب با شرکت صبا و همچنین نقل و انتقال سهام از نمایندگان به شرکت تعاونی بعد از 7 سال حاصل گردیده است.
فرارسيدن سال نو را به حضور سهامداران محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از آستان حضرت احدیت برای شما سهامداران گرامی و خانواده محترمتان مسالت می نمایم.
مصطفی ماشین چیان
مدیرعامل
     
    بازگشت



.


PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0