تبريك مدير عامل شركت تعاوني به مناسبت عيد نوروز 95 1395/01/11
 
يا مقلب القلوب والابصار                          ياد مدبر اليل و النهار
يا محول الحول و الاحوال                   حول حالنا الي احسن الحال
     بهار سرسبز با تمام شكوه وصف ناپذيرش پا به عرصه گذاشته و زيبايي‌اش را به رخ كشيده است. در اين بزم طبيعت كه قدرت الهي را به نمايش گذاشته با قلبي صاف و بي‌رنگ به استقبال اين جمال وصف ناپذير مي‌رويم و با زدودن تاريكي‌ها، روشنائي را با طبيعت به جشن مي‌نشينيم و با شادكامي و سرافرازي وارد سال جديد مي‌شويم. سالي كه به فرموده مقام معظم رهبري به سال اقتصاد مقاومتي،‌ اقدام و عمل نامگذاري شده، تمام تلاش خود را معطوف به عمل به اين فرمان نموده و با اقدام و عمل به سمت شكوفائي بيشتر ايران اسلامي قدم بر مي‌داريم تا انشاء ا... در پايان سال همچون گذشته با كارنامه‌اي درخشان و درخور و شأن، اين كاميابي را به جشن بنشينيم.
     سال 95 را در حالي شروع مي‌كنيم كه ابتدا و انتهاي سال مزين به ميلاد بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مي‌باشد و اين به مباركي و ميمنت اين سال افزوده است.
    اين سال پر بركت را تبريك عرض نموده و سلامتي و كاميابي شما سهامداران محترم و خانواده گراميتان را از خداوند متعال مسألت دارم.
                                  مصطفي ماشين چيان
                           مدير عامل

 
          بازگشت



.


PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0